Pages

Wednesday, 24 April 2013

Segmen: Hey! Blogger asal mana?

Posted by Jade at 12:55
Assalamualaikum...dan salam sejahtera. :)




Klik banner untuk join.



Aku mau join segmen ni


Aku berasal dari SABAH the land below the wind... Remember, Sabah milik Malaysia. ~~tibatiba~~

[update] aku perasan bloggers yang join segmen ni update dengan proper sekali pasal entry ni. Aku ja yang tak proper. Ah! Jangan bikin malu orang Sabah. Jadi aku mesti update baik-baik, sopan serta comel dan menyelitkan sedikit bahasa Sabah ya. And..here we go...




Hello! My name is Asffa, but you can call me baby, princess or simply Asffa. Haha..eh! Ini serius, aku terhaha pulak. Sorry. so, we go straightlatujuan segmen ini adalah

" Segmen hanya berlangsung selama satu minggu bermula dari tarikh 24 April sehingga 30 April 2013. Segmen ni bertujuan untuk mencari tahu para bloggers berasal dari negeri mana...melaluinya kita tidak sekadar follow-follow tanpa mengetahui mereka dari negeri mana. Segmen ini bertujuan mengeratkan silaturahim diantara para bloggers seluruh negara. "


Ok..aku memang dah lama follow blog Leods ni. So, if you wanna join, please follow her blog dulu ea!.


Like I just said above, I'm from Sabah, which mean I'm Sabahan. But, wait, Sabah tu besar, which region eah?

I'm from Tawau, Sabah. Alah..antara daerah yang termasuk dalam Escom dan Esszone tu.




Kalau ada yang lupa macam mana Sabah, ni la dia.





Sebahagian persisiran pantai tawau, atau orang tawau cakap Highway.




Ok. SuDahlah, lebih-lebih pulak aku kasitau pasal Tawau. Haha..




Kbai.







Happy reading and thank you!

2 comments:

iydaRyanT on Monday, April 29, 2013 said...

Hai baby.. Eh? Oh Ok baby

Asffa on Tuesday, April 30, 2013 said...

poops..:p

Post a Comment

Be nice, be yourself. Rude people suck.

Categories

Anybody's Here???

Let's Shout Out Loud Here!

From Other Website

 

Blog of Memories. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting