Pages

Sunday, 19 May 2013

The choice is in your hands....

Posted by Jade at 12:13
                                                             Assalamualaikum



Baru last few days, result upu keluar, aku tengok banyak blogger muda buat entri pasal upu. Aku pun nak buat jugaklah, aku taknak ketinggalan zaman.:p..lagipun aku muda lagi. hewhew..

Sepanjang pembacaan aku bah, (semalam tengok cerekarama,'Mentol Ku', Tai Bakar jadi orang Sabah, serius failed! 'Bah' berterabur. Mana boleh letak 'bah' sembarang. Sandik eh, lain kali buat research lebih sikit and jangan lupak tanyak sama orang Sabah, tanyak Wawa Zainal ka atau pelakon sabahan yg lain) banyak blogger muda ni dalam dilema. Mereka sungguh bertuah sebab dapat banyak tawaran. Aku dapat 1 sahaja, Alhamdulillah.


Kebanyakannya dapat uitm, same goes for me. So, tahniah lah. Kita bakal menjejakkan kaki ke menara gading (takyah nak menara gading sangatlah, universiti pun dah boleh) biarpun aku tua setahun dari anda-anda semua. miahaha..



Kejayaan hanya akan datang kalau kita cemerlang.


Tau tak dialog sapa ni?Ni dialog Ranchoddas Shamalddas Chanchad/Punsukh Wangdu dalam filem 3 Idiots lakonan Amir Khan. I really really love this movie. Lepas fikir-fikir jap, betol jugak. Kalau tak cemerlang, macam mana nak berjaya kan.

So, buatlah keputusan yang betul dan tepat untuk masa depan anda!


The choice is in your hands, choose wisely...







Happy reading and thank you!

0 comments:

Post a Comment

Be nice, be yourself. Rude people suck.

Categories

Anybody's Here???

Let's Shout Out Loud Here!

From Other Website

 

Blog of Memories. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting