Pages

Friday, 16 August 2013

Misspelt

Posted by Jade at 17:38
Assalamualaikum..:)









Hari ni, hari jumaat. Hari bermalas-malasan sebab aku tak ada kelas. Tiba-tiba tergerak hati aku nak tulis pasal benda ni. Misspelt. 


Ok, kenapa speedreaktanthrum?


Sebab aku misspelt the url. Sepatutnya tantrum, tapi aku terletak tanthrum. So, takyah aa korang and korang yang lepas baca belog aku niterus buat entri then tulis perkataan tantrum banyak2 just because you want me to see my own mistake. So meleis.


Tapi, advantage dari aku misspelt url belog aku ni adalah, eceh.. Automatically, it'll be Kata Nama Khas for my blog. That means, no other 'speedfreaktanthrum' in this world except me kan.. Our weakness can be our strength. Tak gitu?



Cerita lain.

Aku selalu perasan, aku buat entri tapi tak ada isi. Aku sendiri baca pun boring jugak kadang-kadang. Bahaha! Actually, aku tak tau nak tulis apa. Aku tak reti menulis macam hlovate ehemm..tak pandai nak berkata-kata. Me is just me.

Aku buat blog ni pun just for testing. Test kalau aku boleh menulis or mengeluarkan apa yang dirasa. Tapi aku ni emotionless, memang tak berasa lah blog ni. Well, as I said in my previous entry, aku tak reti bersosial dalam social network. Post status pun jarang. Profile picture sampai berkulat sebab jarang berganti. Aku hanya jadi silent reader, silent liker. Being silent is suiting me! Tapi kau jangan terkejut bila tengok aku dok pum pam pum pam dengan roommate dan member-member aku. Haha.. Kadang-kadang, aku perlu keluar from my own world jugak kan. Tapi aku bukan psiko, maybe a little bit agaknya after selesai baca kontrol histeria from fixi novel. (promo lagi). Haha..


Sejak kebelakangan ni, I'm addicted with fixi novels and hlovate. Kau hado? Dari dulu sebenarnya, tapi tak pernah beli. Aku boring dengan novel dan cerpen cinta, jalan cerita yang sama. Tak ada perkembangan langsung! Lebih baik aku berpaling tadah ke novel fixi. Yeah, aku suka fixi novels, hlovate and ramlee awg murshid. Novel yang mencabar and buat aku banyak berfikir. Bila aku baca novel-novel ni, aku rasa macam aku berada di dunia lain. 


Antara novel fixi yg aku ada and dah habis baca.
(gambar ni di ambil sebelum aku baca novel murtad)



By the way, kenapa hari ni entri aku serious nak mampos? Heh..










p/s:Meh la kita sama-sama berdoa untuk rakyat Mesir.
p/ss: entri ni boring, dahlah tak ada gambar yang menarik.















Happy reading and thank you!



0 comments:

Post a Comment

Be nice, be yourself. Rude people suck.

Categories

Anybody's Here???

Let's Shout Out Loud Here!

From Other Website

 

Blog of Memories. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting