Pages

Tuesday, 13 August 2013

My life Update :)

Posted by Jade at 13:13
                                                 Assalamualaikum






Belum terlambat lagi rasanya kalau aku nak bagi ucapan Hari Raya kan. Ok. Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir je la, batin tak ada salah kan? Hikhik...










Lama jugak aku tak update belog ni. Student, adatlah kan kalau busy memanjang. Ecehh..bukak facebook, main left 4 dead kau ada masa pulak khenn asffa. Haha.. K..dah tajuk besar di atas pasal life update kan. Sejak akhir-akhir ni, hidup aku takdelah nice and sweet sangat, biasa biasa je. Tapi nak update jugak! Ini kan belog aku. Eceh..

So, korang layan je la gambar-gambar tak patut di bawah ni. :p


Membajet malu






*Adik adik aku *
Same tak? Same tak?



Aku nak bersiap  nak gi kelas. Nanti aku update lagi laa

Orang sekarang update life diorang kat fb, aku kat dalam blogger jer. Titeww pemalu tau nak update kat fb, nanti semua friends tengok. Hakhakhak..kat dalam belog tak malu pulak.
Kalau nak tukar profile picture and post status pun aku akan fikir banyak kali, nak buat ke tak. Auuwwhhh... Pemalu tak aku? Kat dalam belog takpe, korang taknak tengok, boleh close tab, tak susah kann..ihikk.. ayat pasrah lettew.






Happy reading and thank you!

2 comments:

P#eoniX on Tuesday, August 13, 2013 said...

selamat ber'study'....tapi,lain lah wajah adek-beradik...hehehehe...

Asffa on Tuesday, August 13, 2013 said...

teehee...thanks. x sama eh?..

Post a Comment

Be nice, be yourself. Rude people suck.

Categories

Anybody's Here???

Let's Shout Out Loud Here!

From Other Website

 

Blog of Memories. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting