Pages

Wednesday, 20 November 2013

Macam kejap je..macam kejap je

Posted by Jade at 11:23


Assalamualaikum...







Selalu study macam ni, tp aku tak ada spek.
Study sambil dengar lagu itu nyaman lagi awesome!



I will go back to Uitm KK on this Friday. Macam kejap je cuti..macam kejap je..macam kejap je..macam kejap je..macam kejap je..macam kejap je...macam kejap je..macam kejap je..macam kejap je..macam kejap je..
 Gantung betul cuti semester ni! Aku belum mau balik lagi. Next week dah start lecture class. Aku dah tengok jadual class, padat..cukup padat. No more holiday on Friday...sob.. sob.. sob..Kelas sampai pukul 6. Ku ingatkan mendung sampai ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Sebelah malam pulak aku ada aktiviti lain sampai jam 10. Lepas tu baru dapat buat revision. 


Ok,perenggan pertama dah mengarut. Sebenarnya, tu ja yang aku nak sampaikan. 

Kbai!






Happy reading and thank you!

2 comments:

Aniq Bukhary on Wednesday, November 20, 2013 said...

Apa ble buat.. tugas seorang student.. Saya plak seminggu lg study, pas tu cuti sem dah.. Horayyyy !!! :)

Asffa on Thursday, November 21, 2013 said...

Ahhh..bestnya! jeles..haha..

Post a Comment

Be nice, be yourself. Rude people suck.

Categories

Anybody's Here???

Let's Shout Out Loud Here!

From Other Website

 

Blog of Memories. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting