Pages

Thursday, 3 April 2014

Here I Am ~ ~ ~

Posted by Jade at 15:49
Assalamualaikum.....


Annyeong!!!!!




Perempuan seperti muscle girl di depan itu adalah aku.
Korang tahan jelah tengok gambar aku k. Aku paham...*sigh*



Aku change balik blog template. Lupa download yang sebelum ni punya template, tak dapat tukar balik Huwarrgghhh!. Nasib akulah kan. Aku ingat nak tukar template yang lebih matured sikit, well next week aku kan dah nak 20 tahun. Mak, tuanya aku! Lastly, template ni jugak aku tukar..ndak apalah~~~~


Dalam beberapa minggu ni banyak benda dah jadi. Jangankan cakap beberapa minggu, beberapa hari selepas wajadiri pun banyak benda dah jadi. Aku boring weyh tak ada training malam - malam. Malam ku kosong tanpa training. Rindu anda sekalian...muahahaha. Eceh..kalau tak ada training baru terasa kosong, sebelum ni kaulah yang malas pergi training, pleaselah! Dan beberapa malam yang sudah aku asyik dengar lagu korea memanjang especially ss501.



SS501

Sebenarnya aku gila nak tengok makhluk ni singing and dancing,


Namun kegilaanku terhadap ini takkan pernah reda...terutamanya..

........Jung Yong Hwa! Aku die hard fan dia ni! Sabo jelah..

Sorry kpop haters, terlebih pulak aku post pasal mereka. Bahaha... Aku bukannya apa, excited lelebih je sebab dah lama tak update. Semangat nak update dah ada, cuma idea pula tak ada. Kalau idea menganjing aku ada banyaklah!

Sekarang ni aku terlebih fokus dengan twitter and fb je. Mungkin sebab twitter boleh post simple2 tak macam belog. Aku kalau tak buat karangan satu page tak best rasanya nak update belog. Last2, takyah update. Itulah konflik dalaman yang aku lalui jika aku sudah menaip perkataan "blogger" pada papan kekunci komputer ribaku, pada enjin carian google. Ececeh... In other words, tak terupdate lah belog aku.


Besok aku ada paper lagi, math pulak tu tapi chill la, rileks jap. Aku dah naik gila asyik buat math beberapa hari ni.. Lepas esok, tinggal paper bio and physics je lagi dan aku akan terus blah dari hostel. Aku dahlah dah lama tak balik rumah. Commercial break yang latest pun aku tak tau. Sedih betul! Dan lagi sedih lagi bila aku baru tau pasal MH370 selepas beberapa hari hilang. Sedih tak sedih. Rupanya they're missing on 8 March hari tu. 1-2 hari pastu baru aku tahu berita sebenar. Aku sedih jugak benda ni berlaku kapada negara kita. Dahlah tahun lepas pasal kes tentera sulu serang kampung tanduo, tahun ni pasal MH370 pulak. Tabah beno rakyat malaysia eyh..

Tapi yang tak bestnya pasal malaysian ni adalah, kita suka buat spekulasi sendiri. Bila dah jadi something, maka ramailah judges di luar sana yang menunjukkan bakat terpendam. Well, aku tak nak komen banyak-banyak. Just pray for them and for our country. I bet, praying is much better than keep pointing to the others. Ini kuasa Allah, beyond our limit. Sedarlah sikit kita ni cuma hamba.


Rasanya tu je pada hari ni. Aku nak sambung balik buat math. Sambung peningkan kepala, esok lepas paper dah boleh bakar kot paper math sekalian. Hakhakhak!





Annyeong!

Yong Hwa cakap bye bye!


Happy reading and thank you!

0 comments:

Post a Comment

Be nice, be yourself. Rude people suck.

Categories

Anybody's Here???

Let's Shout Out Loud Here!

From Other Website

 

Blog of Memories. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting