Pages

Wednesday, 16 April 2014

Hijabzone7

Posted by Jade at 09:00
                                                                   Assalamualaikum...





Waa....rasa macam nak fengsang bila tengok tudung yang ada jual kat Hijabzone7. Sampai meleleh leleh liur I nau! Arh, melampau betul kau aspa. Aku tak sure sama ada meleleh sebab tengok shawl atau tengok model shawl tu. Haha..



Oh my!


Nak tengok banyak gambar lagi boleh ke Instagram Hijabzone7


Tolong aa jangan cakap aku sorang je yang baru jumpa hijabzone7.buat malu je.  Hahaha..



2 comments:

Aniq Bukhary on Friday, April 18, 2014 said...

Ok gak nie.. saya ada Photoshoot untuk model muslimah.. Ada cadangan ka di mana mau dapat costum yg murah dan cantik untuk muslimah fesyen....

Asffa on Saturday, April 19, 2014 said...

selalunya yg murah byk yg dr online shop. :)

Post a Comment

Be nice, be yourself. Rude people suck.

Categories

Anybody's Here???

Let's Shout Out Loud Here!

From Other Website

 

Blog of Memories. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting