Pages

Saturday, 3 May 2014

Membebel #5

Posted by Jade at 14:36
                                                             Assalamualaikum...











Gambar yang menyindir tajuk yer. Banyakkan berfikir, kurangkan bercakap. Tapi di sini aku ingin membebel. Lama tak bebel kan?




Wajah-wajah yang membuatkan aku ketagih~~~


Dan yan paling tak bileh blah bila...................




...desktop wallpaper adalah gambar kwang soo..
ni memang peminat yang tegar. @_@


Dah lama aku tunggu Running man episod 194 ni. Dah on air dah haritu 28 April. Tapi aku nak download yang dah ada subtitle english kat kshownow.net. Masalahnya tak ada lagi. Tengok episod lama-lama pun best jugak. Hari-hari aku tengok. Addicted betul. Aku lagi sanggup menghadap laptop bejam-jam untuk tengok running man daripada update blog..bahaha..
Bukan tu ja, aku malas nak blogwalking jugak. Aku online kejap ja pon..



Kalau aku nak letak lagu kat blog ni aci tak??

Aku nak letak lagu korea. Yeah, aku memang fans k-pop dari kecik lagi. Tak sangka pulak akan minat k-pop sampai besar. Malu kitew..T_T.



It's show time! I have to go ~~~~



Annyeong! xoxo







0 comments:

Post a Comment

Be nice, be yourself. Rude people suck.

Categories

Anybody's Here???

Let's Shout Out Loud Here!

From Other Website

 

Blog of Memories. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting