Pages

Tuesday, 16 September 2014

Malaysia Day and . . .

Posted by Jade at 11:45
                                                           Assalamualaikum....





Selamat Hari Malaysia. Tarikh penyatuan dua hati Sabah Sarawak dan Tanah Melayu membentuk negara Malaysia. Bukan senang untuk mencapai kemerdekaan. Oleh itu, semua rakyat Malaysia dan generasi Y khususnya, perlulah berganding bahu untuk mengekalkan nikmat kemerdekaan ini. Mari doakan kebaikan untuk negara kita. 


Mukadimah dah patriotik semacam. Macam karangan spm. *sigh*. Nampak sangat aku tak reti nak mengarang introduction dalam blog..bahaha. Memandangkan hari ni hari cutidan aku pun tengah bermalas - malasan di bilik yang indah ini, maka hari ini aku akan try blogwalking ke blog-blog kalian yang best and cute tu. Especially yang dah follow blog ni


Okeh, bajet macam banyak follower. *tangan di bahu, mata ke atas*. Cakap pasal follower (thanks korang sbb follow! xoxo), memanglah ciput, sebab entry aku pun ciput. Aku tengok untuk sepanjang Jan - Sep hanya ada 30 entries je.  Pemalas betul aku ni! Sila doakan supaya aku menjadi rajin selepas ini. Thank you!


Bila aku blogwalking ke blog orang lain, entry sebulan mereka macam entry aku untuk setahun. Segan aku. Terus aku tak jadik blogwalking sebab menahan malu. Dahlah blog korang cute2 belaka. Macam mana iolls boleh tak jeles. Jadi, tu la sebabnya iolss tak blogwalking. Maafkan daku ~ ~ ~


Tapi orang cakap, kalau jodoh tak ke mana  kalau nak berjaya, kenalah berusaha. Berjaya untuk apa? aku pun tak pasti. Sebab tu la hari ni aku nak jugak blogwalking walaupun lusa nanti aku ada paper.


Eh! Sekarang baru ingatminggu ni exam week. Mid semester examination uolls. Baru semalam iolls bukak laptop dan online. Jangan risau, malam ni aku study, tak bukak laptop. Kepada student UiTM (sentiasa dihatiku) yang diploma especially UiTM KK, next week final exam kan? I wish all of you Good Luck. Study, jangan tengok K-drama & Running Man je!



Panjang betul entry aku hari ni. Aku suka entry panjang2. Puas baca. Kepada kalian semua, buatlah entry panjang2. Supaya aku baca taklah gantung.






Happy reading and thank you!



xoxo





0 comments:

Post a Comment

Be nice, be yourself. Rude people suck.

Categories

Anybody's Here???

Let's Shout Out Loud Here!

From Other Website

 

Blog of Memories. Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting